Informace pro klienty – dočasná změna otevírací doby v souvislosti s výskytem COVID-19

Vážení klienti,

v rámci aktuálnej situácie so šírením Koronavírusu COVID-19 v Slovenskej republike si Vás dovoľujeme informovať, že naša spoločnosť pristúpila k opatreniam, ktoré minimalizujú riziko nákazy Vás i našich zamestnancov.

Recepcie business centier dočasne fungujú v obmedzenej dobe (viď nižšie) a zvyšok tímu teraz pracuje zo svojich domovov. Každý pracovník je vybavený zabezpečeným vzdialeným prístupom, teda všetky naše aktivity pokračujú a naši obchodní zástupcovia sú pre Vás neustále k dispozícii na telefónoch a e-mailoch.

Bratislava
Business centra: Zámocká, Boženy Němcové
10:00 – 15:00

Košice
9:00 – 12:00

Praha
Business centra: Amazon, Ovocný trh, Habrovka, Biskupský dvůr, Roháčova
10:00 – 15:00

Business centra: Plaská, Výsluní
10:00 – 12:00
12:30 – 15:00

Ostrava
Business centra: Hradní, Výstavní
8:00 – 14:00

Možnosť naskenovania zásielky:

Všetkým klientom, ktorým bude doručená v tomto období dôležitá zásielka, doporučujeme využiť možnosť naskenovania pošty a vyhnúť sa tak osobnému vyzdvihnutiu na pobočke.

Preposielanie pošty iba 2x týždenne (streda, piatok):

Všetkým klientom na vyžiadanie prepošleme poštu a to maximálne 2x týždenne, vždy v stredu a v piatok.

Ubezpečujeme Vás, že naši zamestnanci sú opakovane informovaní o doporučených postupoch k prevencii a dodržiavaniu hygienických zásad, ako sa chrániť a postupovať v prípade ochorenia. Vykonávame taktiež zvýšenú činnosť pri udržiavaní hygieny spoločných priestorov a dotykových plôch.

Prosíme Vás v rámci tohto výnimočného stavu, k bezpečnosti nás všetkých, o dodržiavanie základnej hygieny a doporučených rád. Prípadne navštívte webové stránky Úradu verejného zdravotníctva alebo Ministerstva zdravotníctva SR a informujte sa k danej situácii.

Ďakujeme a prajeme Vám v tomto čase hlavne pevné zdravie.

Váš OFFICE HOUSE