Výhody flexi kancelárie v období korona krízy

Behom korona pandémie veľa zamestnancov trávilo svoju pracovnú dobu doma. Potom, čo sa firmy adaptovali na nový štýl práce, je veľkou témou, aký význam majú klasické kancelárie a ako sa spȏsob, akým pracujeme, bude ďalej vyvíjať. Na jar 2020 sa práca z domu zmenila. Zo dňa na deň sa stala pre mnoho firiem a štátnych inštitúcií absolútnou nevyhnutnosťou pre zaistenie ich chodu.

Veľký záujem o kreatívne „huby“ a co-workingové centrá

Firmy na Slovensku a v Českej republike stále viac hľadajú kancelárie so zdielanými spoločnými priestormi. Záujem je o takzvané kreatívne huby, zjednocujúce podnikajúcich jednotlivcov na voľnej nohe, či tzv. co-workingové centrá, pripomínajúce skȏr technologicky perfektne vybavené kaviarne. Huby alebo co-workingové centrá ponúkajú k prenájmu plne vybavené prostredie a rokovacie miestnosti, ktoré si jednotlivec mȏže prenajať na deň, týždeň alebo aj na rok.

Office House SK reflektuje individuálne preferencie

Spoločnosť OFFICE HOUSE SK, poskytovateľ kancelárskych priestorov na Slovensku a v ČR, sa promptne prispȏsobil aktuálnym požiadavkám a vydal sa novou cestou. Ponúka priestorné kancelárie o maximálnej kapacite 5 osȏb, čiže eliminuje riziko kontaktu s vӓčším množstvom ľidí. Ako reakciu na aktuálnu situáciu ponúka aj flexibilný prenájom. V momente osobných či zdravotných dȏvodov je možné využívanie pracovného priestoru kedykoľvek ukončiť. V prípade záujmu OFFICE HOUSE SK reflektuje individuálne preferencie, napríklad samostatnú kanceláriu alebo pracovné miesto v kancelárií len pre pár osȏb, či zaistenie minimálneho striedania osȏb v zdieľanej kancelárií.

Servisovanú kanceláriu vybavíme za vás

Pre mnoho začínajúcich podnikateľov je vlastná kancelária na full-time prenájom absolútne zbytočná a často finančne neúnosná. OFFICE HOUSE ponúka možnosť umiestnenia sídla firmy na prestížnej adrese a k tomu plne vybavené pracovné miesto v zdieľanej kancelárií.

Naša spoločnosť poskytuje klientom vybavené a servisované kancelárie podľa ich prianí a požiadaviek. Tieto servisované kancelárie majú oproti prenájmu klasických kancelárií veľkú výhodu – klient nemá žiadne starosti so zariaďovaním priestorov a celkovou prevádzkou kancelárskeho zázemia. Servisovaná kancelária znamená, že sa o chod kancelárie nemusíte vȏbec starať. Poskytujeme flexibilné nájomné zmluvy, vybavené spoločné priestory a zázemie recepcie, lobby, zasadacie a konferenčné miestnosti, kuchynku, toalety atď.

Vyberte si z rȏznych typov prenájmov podľa vašich preferencií a sústreďte sa iba na svoj biznis. Zvyšok zariadime my. Máte špecifické nároky na výber nábytku, či iného vybavenia? Žiadny problém. Vychádzame v ústrety individuálnym požiadavkám klientov. 

Hľadáte vhodné kancelárie? Kontakujte nás a pripravíme Vám ponuku priamo na mieru